واکنش قالیباف به درگشت مهسا امینی-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

واکنش قالیباف به درگشت مهسا امینی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها را مامور به رسیدگی به اتفاق رخ داده برای مهسا امینی کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۶ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 16
کد خبر: ۱۵۰۸۵۳

به گزارش راهبرد معاصر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن ابزار تاسف بابت اتفاق تلخ اخیر برای یکی از بانوان در یکی از بخش‌های پلیس تهران، به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ماموریت داد تمامی ابعاد این موضوع را با قید فوریت و دقت بررسی کند.

در متن پیام رئیس مجلس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اتفاق تلخ اخیر برای یکی از بانوان در یکی از بخش های پلیس تهران، سبب جریحه‌دار شدن افکار عمومی و تاسف شدید اینجانب شد.

در این زمینه ضمن تاکید بر اینکه فصل الخطاب همه برای موضوعات مختلف از جمله مسائل اجتماعی و فرهنگی باید عمل به قانون و رفتار قانون‌مندانه باشد، به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ماموریت می‌دهم همه ابعاد این موضوع را با قید فوریت و دقت بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارایه کند. در صورتی که در گزارش کوتاهی و تقصیری مشاهده شد، در گزارش ارائه شده، الزامات لازم برای جلوگیری از تکرار این قبیل موارد مورد توجه قرار گیرد.

محمدباقر قالیباف

رئیس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

به گزارش فارس، در روزهای اخیر جریانات معاند با انتشار شایعاتی سعی داشتند جراحات ناشی از شکنجه را دلیل بستری شدن خانم مهسا امینی در بیمارستان اعلام کنند که دقایقی پیش با انتشار فیلم لحظه بروز عارضه قلبی و بیهوش شدن وی در سالن اجتماعات یکی از مقرهای پلیس، این ادعا به طور مستند رد شد./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار